logo
امروز : پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۰
[ شناسه خبر : ۴۱۱۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس هواشناسی استان زنجان:

زنجان بارانی می‌شود

زنجان-بارانی-می‌شود-
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: سامانه بارشی از هفته آینده وارد استان می‌شود و دمای هوا تغییر محسوسی خواهد داشت.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه تا پایان هفته جاری شرایط جوی نسبتاً پایدار و آسمانی صاف برای اغلب مناطق استان پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: این شرایط گاهی همراه با وزش باد ملایم خواهد بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه پدیده جوی قابل‌توجهی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود و از اوایل هفته آینده با عبور امواج ضعیفی از جو استان شاهد افزایش ناپایداری و پوشش ابر خواهیم بود که ممکن است در ارتفاعات با رگبارهای پراکنده و رعد و برق همراه شود، ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته پیش‌رو سامانه بارشی دیگر وارد استان می‌شود با بارش‌های پراکنده و رعد و برق همراه خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه از نظر دمایی، نوسانات قابل‌توجهی برای روزهای آینده پیش‌بینی نمی‌شود، عنوان کرد: فردا نیز شرایط جوی پایداری در استان حاکم خواهد بود که وزش باد دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان هفت و ۳۱، ابهر ۹ و ۲۵، خرمدره ۱۲ و ۲۸، آب‌بر ۱۷ و ۳۰، قیدار ۱۲ و ۲۴، سلطانیه چهار و ۲۶ و ماهنشان هشت و ۳۱ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۷
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۶
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱